Cambler

Korzystania z przewlekłą chorobą płuc: rosnącą siłę

Budowanie siły mięśni pozwoli Ci wykonać pewne czynności przy mniejszym wysiłku. Niektóre z tych ćwiczeń obejmować pomocą wag ręcznie. Jeżeli nie masz wagi w domu, możesz zamiast tego użyć butelki, worki suszonych ziaren lub puszki zupy.

Naciśnij ramię

Biceps curl

Wyciąg z boku

Naciśnij ramię

  1. Stać lub siedzieć, trzyma wagi w każdej ręce na wysokości barków. Twoje dłonie powinny być skierowane do przodu. Wdychać.

  2. Wydech jak powoli nacisnąć wagi w górę. Sięgać wygodnie można. Uniknąć blokowania łokcie.

  3. Wdychać podczas powoli opuść ciężarki do ramion. Powtórzyć zgodnie z zaleceniami.

Instrukcje specjalne: _____________________________________________________

Biceps curl

  1. Stać lub siedzieć z wagą w każdej ręce. Trzymaj ręce prosto, bardzo blisko boków, z dłońmi do przodu. Wdychać.

  2. Wydech jak powoli ugnij ręce i podnosić ciężary do wysokości barków.

  3. Wdychać podczas powoli wróć do pozycji wyjściowej. Powtórzyć zgodnie z zaleceniami.

Instrukcje specjalne: _____________________________________________________

Wyciąg z boku

  1. Stań prosto i trzymać się solidnym krześle z jednej strony. Wdychać.

  2. Wydech jak podnieść swoją stopę w bok. Wystarczy tylko podnieść ją kilka centymetrów. Zachowaj swoje palce wskazujące do przodu. Trzymaj windy, aż skończysz wydech.

  3. Wdychać podczas dostosowywania nogę z powrotem do siebie. Powtórzyć zgodnie z zaleceniami. Następnie przełączać strony.

Instrukcje specjalne: _____________________________________________________

Unieść nogi

  1. Połóż się na plecach. Twój lekarz lub zespół rehabilitacji oddechowej może nauczyć się, jak dostać się i położyć się bezpiecznie. Mata i poduszka może utrzymać się bardziej komfortowo.

  2. Zginać kolano. Zachowaj inne proste nogawki.

  3. Wdychać. Następnie podczas wydechu, unieś prostą nogę aż do kolana są w kolejce.

  4. Wdychać podczas obniżyć nogę. Powtórzyć zgodnie z zaleceniami. Następnie przełączyć nogi.

Uwaga: Jeśli nie masz nic na podłodze, to ćwiczenie może być wykonane siedzi w fotelu.

Instrukcje specjalne: _____________________________________________________

Wydął wargi oddechowe-

Wdychając przez nos i wydychając przez zaciśnięte usta ułatwia oddychanie podczas ćwiczeń. Zrobić ściągnął Warga oddechowych:

  1. Rozluźnij mięśnie szyi i ramion. Wdychać powoli przez nos, przez co najmniej 2 hrabiów.

  2. Zmarszczka usta, jakby chciał zdmuchnąć świeczkę. Wydech powoli i delikatnie w twoich zaciśniętymi ustami, przez co najmniej dwa razy tak długo, jak wdychane.