Cambler

Korzystania z przewlekłą chorobą płuc: zwiększenie elastyczności

Zwiększając swoją elastyczność zapobiega sztywność stawów, poprawia równowagę i postawę, i sprawia, że ​​przenoszenie łatwiejsze. Podczas tych odcinkach, poruszać się powoli i płynnie. Wydech przez zaciśnięte usta delikatnie w fazie wysiłku każdego odcinka.

Odgięcie głowy

Bułki na ramię

Rozciąganie łydki

Rozciąganie mięśnia czworogłowego

Odgięcie głowy

  1. Siedzą lub stoją przy rozluźnionych ramionach. Wdech

  2. Powoli opuść brodę jak cios. Poczujesz napięcie w tylnej części szyi.

  3. Podczas wdechu wróć do pozycji wyjściowej. Następnie wydech, powoli przesuwając prawo i lewo, jak głowa, jeśli mówią "nie".

Instrukcje specjalne: _____________________________________________________

Bułki na ramię

  1. Stoisko z rozluźnionych ramionach. Połóż ręce na biodrach lub trzymać ręce na swoich stronach (która jest bardziej komfortowe).

  2. Wdech powoli oddychać podczas toczenia ramiona do przodu. Kontynuuj, aż skończysz wydech, a następnie rozluźnij ramiona.

  3. Powtórz krok 2, podczas toczenia ramiona do tyłu.

Instrukcje specjalne: _____________________________________________________

Rozciąganie łydki

  1. Stań twarzą do ściany z nogami obok siebie. Połóż ręce na poziomie barku. Odpocząć ręce o ścianę z łokciach lekko ugięte. (Nie należy naciskać na ścianie.) Czy wydął wargi oddycha-całym tym odcinku.

  2. Krok wstecz w lewej stopie. Delikatnie opuść pięty na podłogę. Zachowaj swoje palce wskazujące do przodu i prawe kolano lekko ugięte. Poczujesz napięcie w tylnej części lewej łydki (podudzia).

  3. Trzymaj rozciągnięcie przez 15-30 sekund, robiąc ściągnął Warga oddech.

  4. Wróć do pozycji wyjściowej. Powtórzyć odcinek używając prawą nogę.

Uwaga: Ten odcinek można zrobić trzymając na plecach stabilnej krześle.

Instrukcje specjalne: _____________________________________________________

Rozciąganie mięśnia czworogłowego

  1. Stać, trzymając się solidnym krześle lub blacie dla równowagi. Wdychać.

  2. Podczas wydechu, sięgają i chwyć kostkę (lub nogawkę), który znajduje się najdalej od krzesła. Pociągnij nogę do tyłu, aż kolana kolejce. Zachować swoje biodra do przodu i Twój kolanach wskazał na podłogę. Poczujesz napięcie w udo.

  3. Przytrzymaj, aż skończysz wydech. Następnie wdychać podczas gdy powoli obniżając nogę.

  4. Powtórz odcinku tyle razy zgodnie z instrukcją. Następnie skręcić i zrozumieć krzesło z drugiej strony. Powtórzyć odcinek z drugiej nogi.

Instrukcje specjalne: _____________________________________________________

Wydął wargi oddechowe-

Wdychając przez nos i wydychając przez zaciśnięte usta ułatwia oddychanie podczas ćwiczeń. Zrobić ściągnął Warga oddechowych:

  1. Rozluźnij mięśnie szyi i ramion. Wdychać powoli przez nos, przez co najmniej 2 hrabiów.

  2. Zmarszczka usta, jakby chciał zdmuchnąć świeczkę. Wydech powoli i delikatnie w twoich zaciśniętymi ustami, przez co najmniej dwa razy tak długo, jak wdychane.