Cambler

Korzystania z przewlekłą chorobą płuc: Wskazówki dla podręczny

Ta karta może pomóc bezpiecznie rozpocząć ćwiczenia. Poniższe porady na swoim obiekcie płuc lub w domu.

Przygotowanie do treningu

  • Zaplanuj trening dla pory dnia, kiedy normalnie mają najwięcej energii.

  • Sukienka na komfort. Nosić buty, które wspierają twoje stopy.

  • Użyj lek rozszerzający oskrzela, jeżeli został przepisany. Aby uzyskać najlepsze wyniki, należy używać go 20-30 minut przed treningiem lub innej działalności wysiłku.

  • Wyczyścić płuc śluzu w razie potrzeby.

  • Używać tlenu, jeśli jest przewidziany do stosowania podczas aktywności. Zwiększenie przepływu tylko wtedy, gdy lekarz powiedział Ci. (Zwiększenie to na własną rękę może być niebezpieczne.)

  • Sprawdź pogodę przed rozpoczęciem. W ciepłe i wilgotne dni, należy zmniejszyć treningu, odpoczynku częściej i pić dodatkowych płynów. Ćwiczenie wcześniej w ciągu dnia, zanim zrobi się gorąco. Jeśli na zewnątrz jest zimno lub gdy jakość powietrza jest niska, ćwiczenia w domu. Spacer wewnątrz domu lub w centrum handlowym.

Moim celem wyjścia jest ________ minut ćwiczeń, ________ dni w tygodniu.

Bezpieczny trening

  1. Na rozgrzewkę, początek kilka odcinków. To dostaje mięśnie gotowy do ćwiczeń.

  2. Po swoich odcinków, przejść do cięższej działalności. Oszczędzał się i pamiętaj, aby oddychać.

  3. Pod koniec treningu, zmniejszyć wysiłek, więc twoje ciało może ostygnąć. Następnie rozciągnąć ponownie. To rozluźnia mięśnie i zapobiega bolesności.

  4. Odpoczynek i relaks.

Z czasem robi więcej

Działa w kierunku bramki 30-60 minut ćwiczeń, większość dni w tygodniu. Oto kilka sposobów, aby osiągnąć ten cel:

  • Dodać część ćwiczeń z codziennej rutyny. Pamiętaj, aby wziąć udział w sesjach ćwiczeń swojej płuc programu rehabilitacji.

  • Zachowaj interesująca, ćwiczenia, wykonując rzeczy można znaleźć przyjemne.

  • Nosić zegarek i prowadzić dziennik, aby śledzić swoje postępy. Ustawić małe cele wyzwanie samemu.

  • Podnieś swój trening o trochę co tydzień, dopóki nie osiągnął swój cel.

  • Po treningi osiągnęły długość cel, zwiększenie intensywności (jak ciężko pracujesz). Na przykład, przejść się na łagodnym zboczu, zamiast na płaskim terenie.

Aby zachować bezpieczeństwo podczas ćwiczeń

  • Przestrzegać wytycznych Twój lekarz lub płuc rehabilitacji zespół określonych dla Ciebie.

  • Przed pić dużo wody, w trakcie i po wysiłku.

  • Trzymać inhalator ratunkowego z tobą. Użyj go, jeśli chcesz.

  • Pamiętaj, że duszność jest w porządku, tak długo, jak można rozmawiać i są w kontroli oddechu. Jeśli zwiększona duszność, zwolnij. Jeśli nadal, zatrzymać się i odpocząć.