Cambler

Jak dokonać wyboru żywności zdrowe serce

Utrzymywanie zdrowej diety jest jednym z najlepszych broni w walce z chorobami układu krążenia i innych chorób serca.

Zakładając, że większość ludzi jest zaznajomiona z tym faktem, dlaczego choroby serca nadal zabójcą numer jeden wśród dorosłych? Głównym powodem jest to, że większość ludzi jeść zbyt wiele o wysokiej zawartości tłuszczu, wysokokaloryczne pokarmy.

Te kroki pomogą zmniejszyć ryzyko tej choroby:

  • Jedz co najmniej 2 szklanki owoców i 2 ½ do 3 filiżanek warzyw każdego dnia. Produkcji jest mnóstwo witamin, minerałów, błonnika i innych niezbędnych składników odżywczych, i to praktycznie bez tłuszczu i cholesterolu.

  • Cofać się na wysokim tłuszczu żywności zawierającej częściowo uwodornione oleje roślinne, tłuszcze trans i tłuszczów nasyconych. Użyj płynnych olejów roślinnych zamiast miękkiej lub twardej margaryny lub skrócenia. Dopuszczalne ciasta ciastka, ciasteczka, ciasta, babeczki, pączki., Oraz

  • Jeść więcej owoców morza, i jeść ryby przynajmniej dwa razy w tygodniu. Najnowsze badania dowodzą, że spożywanie ryb, takich jak łosoś, pstrąg, i śledzia, z których wszystkie zawierają omega-3 kwasy tłuszczowe, może pomóc obniżyć ryzyko zgonu z powodu choroby wieńcowej.

  • Przeczytać i porównać etykiety żywności. Aby użyć etykiety żywności skutecznie, najpierw spojrzeć na ile porcji pakiet zawiera, a następnie spojrzeć na kalorii i tłuszczu na porcję. Pomnożyć kalorii i tłuszczu przez liczbę porcji masz zamiar zjeść.

  • Cofać się na żywność wysokiej cholesterolu. Niektóre produkty wysokiej cholesterolu m.in. jajka, czerwone mięso i wątrobę.

  • Przygotowanie żywności z małym lub bez dodatku soli. Zalecenia 2010 r. przez amerykański Departament Rolnictwa powiedzieć należy ograniczyć spożycie sodu do mniej niż 2300 mg na dobę. Dzienne spożycie sodu wynosi 1500 mg dla osób pochodzenia afrykańskiego i dla osób ze zdiagnozowanym nadciśnieniem tętniczym, cukrzycą lub przewlekłą chorobą nerek, a także 51 i starszych dorosłych. Europejskie Stowarzyszenie Serca zaleca, aby wszyscy ludzie dążą do jedzenia mniej niż 1500 mg sodu na dobę.

Po zakupie pożywne, upewnij się przygotować je w zdrowy sposób. Grill ryby i kurczaka zamiast smażenia. Wreszcie oglądać wielkość porcji żywności - i oglądać swoje zdrowie poprawić już wybrać wyborów żywieniowych zdrowe serce!