Cambler

Sześć wskazówek, wszystkie naturalne sex

Naturalne sposoby na obecny zaburzeń erekcji

Poszukuje naturalnych sposobów ominąć lub pomóc odwrócić zaburzenia erekcji? Przejdź do dodatków i spróbuj tych porad na lepsze życie seksualne i ogólny stan zdrowia. Poprawie nastroju i jakości życia dodaje bonusy. Na więcej sposobów, aby poprawić swoje życie seksualne, zobacz specjalną sekcję "Tworzenie lepszego życia seksualnego."

  1. Zacząć chodzić. Zaledwie 30 minut spaceru dziennie było związane z 41% spadek ryzyka zaburzeń erekcji, według jednego z badań Harvard, podczas gdy oddzielne próby poinformował, że umiarkowane ćwiczenia mogą pomóc przywrócić sprawność seksualną u otyłych mężczyzn w średnim wieku z erekcji zaburzenia.

  2. Jedz dobrze. Idź uparty na owoce, warzywa, produkty pełnoziarniste i ryby, a bagatelizowania czerwone i przetworzone mięso i wyrafinowane ziarna, diety, które zmniejszyło prawdopodobieństwo zaburzeń erekcji w Massachusetts Male Aging Study. Kolejna wskazówka: chroniczne braki witaminy B 12 - znalezione w małże, łosoś, pstrąg, wołowiny, zbożach i jogurt - może uszkodzić rdzeń kręgowy, co potencjalnie zwieranie nerwy odpowiedzialne za uczucie, jak również wiadomości przekazują do tętnic w penisa. Witamin i żywność wzbogacana są najlepsze zakłady na tych, którzy słabo pochłaniają B 12, w tym wiele osób starszych i każdego z zanikowym zapaleniem błony śluzowej żołądka, choroby, które mogą mieć wpływ na prawie jedna na trzy osoby w wieku od 50 i starsze.

  3. Sprawdź swoje zdrowie naczyń Znaki, które można umieścić na drodze do słabego zdrowia naczyń obejmują rosnących poziomów ciśnienia krwi, poziomu cukru we krwi, LDL (zły). cholesterolu i triglicerydów, niski poziom cholesterolu HDL (dobry) cholesterol, oraz rosnących w pasie. Skontaktować się z lekarzem, aby dowiedzieć się, czy Twój system naczyniowy - a więc serce, mózg i penisa - jest w dobrej kondycji i potrzebuje tune-up poprzez zmiany stylu życia i, jeśli to konieczne, leki.

  4. Zmierz się wykończenia talii jest dobra obrona -. Mężczyzna z 42-calowym pasie jest 50% bardziej narażeni na zaburzenia erekcji niż jednego z 32-calowym pasie.

  5. Odchudzić. Szalę w zdrowej wagi. Otyłość zwiększa ryzyko dla chorób naczyniowych i cukrzycy, dwóch głównych przyczyn zaburzeń erekcji. I nadmiar tłuszczu majsterkuje z kilku hormonów, które mogą żywią do problemu, też. Potrzebujesz więcej powodów? Odchudzanie pomaga z końcówkami 3 i 4.

  6. Drgnąć. Właściwie przenieść kilka mięśni dna miednicy, w tym ischiocavernosus, co zwiększa sztywność podczas erekcji, a bulbocavernosus, co pomaga utrzymać krew opuszcza penisa, naciskając na klucz żyły. W randomizowanym, kontrolowanym badaniu z 55 brytyjskich mężczyzn, trzech miesięcy dwa razy na dobę zestawów ćwiczeń Kegla, które wzmocnią mięśnie te, w połączeniu z biofeedback doradztwa plus na zmiany stylu życia - rzucenie palenia, zmniejszenie masy ciała, ograniczenie alkoholu - pracował o wiele lepiej, niż tylko doradztwo w zakresie zmiany stylu życia. W ciągu najbliższych trzech miesięcy, grupa kontrolna praktykowane również Kegels i doświadczonych podobnych poprawy erekcji. Na sześć miesięcy, 40% wszystkich badanych odzyskał normalne erekcji i prawie 36% poprawiła.