Cambler

Zapytaj lekarza: Leki i zaburzenia erekcji

Pytanie:

Jeśli zostały biorąc wysokie ciśnienie krwi leki przez dłuższy czas bez skutków ubocznych można jeszcze rozwinąć zaburzenia erekcji?

Odpowiedź:

Chociaż niektóre leki ciśnienia krwi może powodować zaburzenia erekcji, częściej inne przyczyny odgrywają ważną rolę. Choroby przewlekłe, takie jak stwardnienie tętnic (miażdżyca tętnic), cukrzyca i podwyższone ciśnienie krwi przyczynia się do zaburzeń wzwodu. Oraz, oczywiście, starzeje zwiększa ryzyko rozwoju zaburzeń erekcji.

Jeśli człowiek rozwija zaburzenia erekcji, biorąc te same leki na nadciśnienie od lat, ciśnienie krwi leki są mało prawdopodobne, aby być główną przyczyną. Nowy lek przepisany z innego powodu może to przyczyniać się do problemu.

Inne zmiany człowiek może zrobić, że może pomóc w utrzymaniu erekcji m.in. rzucenie palenia, spożywania alkoholu na prowadzenie dwóch drinków dziennie lub mniej, a coraz więcej ćwiczeń.

Gdy ciśnienie krwi pozostaje dobrze kontrolowane przez lata z tych samych leków, ja generalnie nie lubię, aby dokonać zmian. Częściej niż nie, rozpoczynając nowy lek wprowadza nowe efekty uboczne i ciśnienie krwi staje się trochę spod kontroli.

Mężczyźni z stabilnego ciśnienia tętniczego krwi, które nie stosują żadnych form nitrogliceryny lub azotanu zazwyczaj zobaczyć poprawę w zaburzeniach erekcji Cialis, Levitra z lub Viagra.