Cambler

Prime razy do wykonywania

Aby uzyskać lub pozostać w formie, to najlepszy czas, aby wykonywać to, kiedy można to zrobić konsekwentnie. Ale tam też są idealne razy do pracy, że może pomóc w dotarciu do bardziej konkretnych celów, takich jak uczucie bardziej produktywne w pracy lub coraz lepszy sen jest.

Jeśli kiedykolwiek zdobył upragnioną parę butów na ceny sprzedaży lub zrealizowane w magazynie przed cena wziął nurkowania, wiesz różnica dobry czas może w jakości życia. Tak to jest z aktywności fizycznej.

"Ćwiczenia w określonych porach dnia może pomóc Ci poczuć się bardziej świadomi i bardziej zrelaksowany", mówi Matthew Edlund, MD, autor ciała Clock Advantage. "Get your prawo rozrządu i ćwiczenia mogą poprawić sen i pomóc schudnąć."

Oczywiście, czas ćwiczenia mogą zależeć od wszystkiego, od harmonogramu prac do kiedy dzieci wstać i iść do łóżka. Ale jeśli masz jakieś elastyczność w rutynowych, Dr Edlund sugeruje te kierowane razy do fitness, które różnią się w zależności od tego, co chcesz osiągnąć.

Rano, w południe

Najlepszy czas na ćwiczenia, jeśli chcesz być bardziej produktywne jest rano lub w porze lunchu. Wykonując przed pracą może czujesz wzmocnionej od samego początku dnia (bez kofeiny) i gotowy do rozwiązania najważniejszych zadań z get-go.

"Budzimy się z zimnym mózgu. Większość ludzi zajmuje około dwie godziny rano czuć w pełni czujny, "mówi Dr Edlund.

Przez sprawowanie rano, dostaniesz się do tego poziomu czujności szybsze.

"To jest tak proste, jak to, że ćwiczenia zwiększa temperaturę ciała i przepływ krwi do mózgu," mówi.

Rano ćwiczenia są szczególnie otwarcia oczu, jeśli jesteś nocnym Markiem albo jesteś pozbawiony snu, choć pewnie nie będzie to, co masz ochotę.

Wczesnym popołudniem

Południe do 2 po południu jest kolejnym góry przedział czasowy dla aktywności fizycznej. "Podczas ćwiczeń na lunch, nie dostaniesz tej wspólnej popołudniowej kąpieli w czujności, a ogólna wydajność pracy może wzrosnąć," mówi Dr Edlund.

Nie potrzeba wiele, aby aktywować swoje popołudnia i rozproszone zmęczenie montażową. Tylko 30 minut od jakiegoś ćwiczenia w porze lunchu, takich jak chodzenie, to chyba wystarczy.

Po posiłku

Jeśli chcesz schudnąć, to najlepszy czas na ćwiczenia jest po jesz. Po posiłku, nie będzie w dowolnym kształcie na głównym treningu, ale to dobry czas, aby iść na 10 do 15 minut.

"Spróbuj stopie go do swojego biura po obiedzie, a nie jazdy, lub wybrać się na spacer z rodziną każdego wieczoru po kolacji," mówi Dr Edlund.

Aktywność po posiłku pomoc trawienie i zapobiega gwałtowny wzrost poziomu glukozy i insuliny, które mogą Coax nadmiar kalorii być przechowywane w tłuszczu, a nie spalone paliwo, mówi. To również daje psychologiczną motywację do mieć oko na wielkości porcji. "Możesz być mniej skłonni do przejadania się, bo wiesz, jeśli nie, nie będzie czuć się jak chodzenie," mówi.

Po pracy

Najlepszy czas na ćwiczenia, jeśli chcesz się zrelaksować i lepiej spać jest na koniec dnia pracy. Wykonywaniu trzech do pięciu godzin przed snem pomoże się zrelaksować i lepiej spać.

To jeden z najlepszych sposobów na relaks i fizycznie rozładować napięcie, które może zbudowaliśmy w ciągu dnia. Tworzy również fizjologiczną odległości między swoim i swojej roboczym wieczór.

I z pewnością, wykonując w tym czasie dnia jest lepsze niż siedzenie przed telewizorem.

"To typowy używać psychiczne zmęczenie jako powód do warzyw na zewnątrz, "mówi Dr Edlund. "Ale się poziomu energii, jest bardziej skuteczna w zwalczaniu psychiczne zmęczenie z aktywności fizycznej, a wczesnym wieczorem jest idealny czas, aby to zrobić. "