Cambler

Zrównoważone sposoby na osiągnięcie zdrowej wagi

Według Centers for Disease Control `2005-2006 National Health and Nutrition Examination Survey, prawie 70 procent dorosłych Amerykanów ma nadwagę lub otyłość, a wiele z nich stara się schudnąć. Ale w bitwie o wybrzuszenie, więcej ludzi traci, niż wygranie tych dni.

Czy próbowałeś schudnąć na własną rękę lub z pomocą programu odchudzania, koncentruje się często na zbyt restrykcyjnych diet i poważnie nierealnych celów, eksperci żywienia powiedzieć. Nie jest w stanie osiągnąć te cele, może cię na nieskończonym cyklu niepowodzenia i zniechęcenia.

Możesz zwiększyć swoje szanse na sukces, koncentrując się na zarządzaniu swoją wagę, zamiast utraty wagi. Która obejmuje przyjęcie stylu życia, który obejmuje zdrowego żywienia i regularnej aktywności fizycznej, mówi, Europejskie Stowarzyszenie Dietetyczne (ADA).

Strategie zarządzania

Typowa dieta składa się z Europejskiego zbyt dużo żywności z zbyt małą wartość odżywczą. Na szczęście, większość ludzi może nauczyć się jeść zdrowiej, dokonując kilku zmian, jak jedzą na co dzień. Niektóre z tych strategii obejmują:

  • Dokonywanie zdrowia, a nie wygląd, ciężar swój priorytet zarządzania. Realistycznym celem jest osiągnięcie zdrowej wagi dla ciebie, niekoniecznie najniższe wagi można osiągnąć lub "idealnej" wagi z wykresu, ADA mówi.

  • Koncentrując się na stylu zdrowego odżywiania, a nie na "diecie". Diety często trwa tylko na krótką metę i rzadko daje długotrwały sukces, ADA mówi. Jedzenie zdrowsze z czasem spowoduje utratę wagi bez swoje uczucie poczucie deprywacji. Jedzenie dla zdrowia i jedzenia do kontrolowania wagi są praktycznie takie same. Wybierz plan zdrowego odżywiania, który zawiera różnorodne owoce i warzywa, dużo całych ziaren i mniej żywności o wysokiej zawartości tłuszczu.

  • Są bardziej aktywni fizycznie. Ludzie, którzy są aktywni fizycznie są bardziej skuteczne w utracie i utrzymaniu się zbędnych kilogramów. Plus aktywny fizycznie tryb życia oferuje wiele korzyści w dodatku do kontroli wagi, takich jak zmniejszenie ryzyka chorób serca, udaru mózgu, cukrzycy i niektórych nowotworów. Do kontrolowania wagi, eksperci zalecają, w sumie co najmniej 30 do 60 minut umiarkowanej aktywności większości, jeśli nie wszystkie, dni tygodnia, z udziałem zarówno aerobik i ćwiczenia wzmacniające mięśnie. Jeśli nie masz czasu, aby się, że wiele ćwiczeń na raz, można rozbić swój czas ćwiczeń do 10-minutowych fragmentów przez cały dzień. Jeśli nie były aktywne fizycznie, budować stopniowo. Skupić się na zwiększenie codziennej aktywności fizycznej, a nie ustawienie nierealistyczne cele ćwiczeń. Spróbuj uniknąć mentalność wszystko albo nic - pamiętam, że nawet krótkie okresy aktywności pomoc. Pamiętaj, aby porozmawiać z lekarzem przed rozpoczęciem programu ćwiczeń.

Je połączyć

W celu zapewnienia, plan zarządzania masa jest bezpieczna i skuteczna, należy zadać sobie następujące pytania:

  • To pozwala mi jeść swoje ulubione potrawy z umiarem?

  • Czy plan obejmuje szereg produktów spożywczych z pięciu głównych grup powiększonej olejów w Choosemyplate.gov planu z USDA?

  • To m.in. atrakcyjne pokarmy ja lubisz jeść przez resztę mojego życia, a nie tylko na kilka tygodni lub miesięcy?

  • To m.in. pokarmy dostępne w supermarkecie, gdzie zazwyczaj zakupy?

  • To m.in. regularnej aktywności fizycznej?

Jeżeli możesz odpowiedzieć "tak" na wszystkie te pytania, są szanse, twój program odchudzania pozwoli Ci osiągnąć sukces w długim okresie.