Cambler

Przegląd zdrowe diety

Zdrowe jedzenie jest ważną częścią zdrowego stylu życia i jest coś, co powinno się uczyć dzieci w młodym wieku. Poniżej znajdują się ogólne wytyczne dotyczące pomocy dziecku jeść zdrowo. Ważne jest, aby omówić dietę dziecka z dziecka opieki zdrowotnej usługodawcy przed dokonaniem zmian w diecie lub umieszczeniem dziecka na diecie.

  • Jeść trzy posiłki dziennie, zdrowe przekąski.

  • Zwiększenie włókna w diecie i zmniejszyć stosowanie soli.

  • Pić wodę. Staraj się unikać napojów i soków, które są bogate w cukier.

  • Dzieci w wieku poniżej 2 tłuszcze potrzebne w ich diecie, aby pomóc w rozwoju ich systemu nerwowego. Nie należy umieszczać te dzieci na diecie tłuszczu, bez rozmowy z Twojego dziecka służby zdrowia.

  • Jeść zbilansowane posiłki.

  • Podczas gotowania dla dziecka, spróbować upiec lub kłótnia zamiast smażenia.

  • Zmniejszyć spożycie cukru dziecka.

  • Jedz owoce lub warzywa na przekąskę.

  • Zmniejszenie wykorzystania masła i ciężkich sosów.

  • Jedz więcej chudego kurczaka, ryby, fasola i białka.

Dokonywanie wyboru zdrowej żywności

Wybierz talerzu ikona jest wskazówką, aby pomóc Tobie i Twojemu dziecku zdrowo się odżywiać. My Plate może pomóc Tobie i Twojemu dziecku jeść różnych produktów spożywczych, zachęcając jednocześnie do odpowiedniej ilości kalorii i tłuszczu.

USDA i US Department of Health and Human Services przygotowaliśmy następujące płyty żywności przypomnienie rodzicom w wyborze żywności dla dzieci w wieku 2 lat i starszych.

My Plate ikona jest podzielony na pięć kategorii grup żywności, podkreślając substancji odżywczych, co następuje:

  • Ziarna. Żywności, które są wykonane z ryżu, pszenicy, owsa, jęczmienia, mąki kukurydzianej lub innego ziarna zbóż są produkty zbożowe. Przykłady obejmują całe pszenicy, brązowy ryż i płatki owsiane.

  • Warzywa. Vary warzywa. Wybrać różne warzywa, w tym ciemnym zielonym, czerwonym i pomarańczowym warzyw, roślin strączkowych (groch i fasola) i warzyw bogatych w skrobię.

  • Owoce. Żadnych owoców lub 100 procentach liczby soków owocowych w ramach grupy owoców. Owoce mogą być świeże, konserwowane, mrożone lub suszone, i mogą być w całości, cut-up, lub puree.

  • Produktów mlecznych. Mleka i wiele żywności wyprodukowane z mleka są uważane za część tej grupy żywności. Skupiamy się na produktach tłuszczu lub o niskiej zawartości tłuszczu, jak również te, które są bogate w wapń.

  • Białka. Idź na chudego białka. Wybierz niskiej zawartości tłuszczu lub chude mięso i drób. Wary Twój wybór rutynowych białka więcej ryb, orzechy, nasiona, groch i fasola.

Oleje nie są grupy żywności, ale niektóre, takie jak oleje z orzechów, zawierające podstawowe składniki odżywcze i mogą być zawarte w diecie. Inne, takie jak tłuszcze zwierzęce, są stałe i należy go unikać.

Codzienne ćwiczenia i aktywność fizyczna powinna być również dołączona do zdrowego planu diety.

Porady żywieniowe i aktywność

  • Postaraj się kontrolować, kiedy i gdzie jedzenie jest spożywane przez dzieci poprzez zapewnienie regularnych razy dziennie posiłki z interakcji społecznych i demonstracji zdrowych zachowań żywieniowych.

  • Zaangażowanie dzieci w wyborze i przygotowaniu żywności i nauczyć ich dokonywać zdrowych wyborów poprzez zapewnienie możliwości do wyboru żywności w oparciu o ich wartości odżywczej.

  • U dzieci w ogóle, zgłoszone spożycie następujących są wystarczająco niskie, aby stanowić zagrożenie przez USDA: witaminę E, wapnia, magnezu, potasu, i włókna. Wybierz żywności z tych składników odżywczych, kiedy to tylko możliwe.

  • Większość ludzi trzeba zmniejszyć ilość kalorii przez nich żywności. Jeśli chodzi o kontrolę wagi, kalorii nie liczą. Kontrolowanie wielkości porcji i jedzenia nie-przetworzonej żywności pomaga ograniczyć spożycie kalorii i zwiększenie składników odżywczych.

  • Rodzice są zachęcani do zapewnienia zalecanych porcje dla dzieci.

  • Rodzice są zachęcani do ograniczenia film dla dzieci, oglądanie telewizji i korzystanie z komputera do mniej niż dwie godziny dziennie i wymienić siedzący tryb działania z działaniami, które wymagają więcej ruchu.

  • Dzieci i młodzież potrzebują co najmniej 60 minut umiarkowanego do intensywnego wysiłku fizycznego przez większość dni dla utrzymania dobrego zdrowia i kondycji i zdrowej wagi podczas wzrostu.

  • Aby zapobiec odwodnieniu, zachęca dzieci do regularnego spożywania cieczy podczas aktywności fizycznej i napojów kilka szklanki wody lub innej cieczy, po zakończeniu aktywności fizycznej.

Aby znaleźć więcej informacji na temat zaleceń żywieniowych dla ludzi 2010 i do określenia odpowiednich zaleceń dietetycznych dla wieku dziecka, płci i poziomu aktywności fizycznej, należy odwiedzić stronę zasobów internetowych za linki do ChooseMyPlate.gov Wytyczne dietetyczne i 2010 miejsc. Należy pamiętać, że Mój plan Płyta przeznaczona jest dla osób w wieku powyżej 2, którzy nie mają przewlekłych chorób zdrowia.

Zawsze skonsultować dziecka z lekarzem o swoich zdrowych wymogów diety i ćwiczenia.