Cambler

Utrzymać zdrowe plecy

Miliony ludzi cierpią z powodu bólu pleców każdego roku, według Europejskiego Stowarzyszenia Chirurgów Neurologicznych. Po przeziębienia i grypy, bóle pleców są najczęstszą przyczyną pójścia do lekarza.

Około 80 procent ludzi będzie doświadczenie ból pleców trochę czasu w trakcie ich życia.

Przyczyn bólu jest wiele, w tym chorób, takich jak zapalenie stawów, złe postawy, wypadków, niewłaściwego wykonania lub uciążliwych ruchów dźwigowych, sportowych, otyłości i osłabieniem mięśni, według Europejskiej Akademii Surgeons ortopedyczne (AAOS).

Wzmocnienie pleców

Oprócz wypadków i chorób, wspólne choroby, które powodują ból pleców w zdrowych ludzi często można zapobiec poprzez odpowiednie ćwiczenia, uwagi do ruchów i kontroli wagi, według AAOS.

Proste ćwiczenia można rozciągnąć i wzmocnić brzucha, bioder, nóg i mięśnie pleców, aby odciążyć kręgosłup swoich codziennych rygorów: przysiadów, zgięć bocznych, rozciąga, windy nogi, zjeżdżalnie ścienne, łagodny kucki, spacery, umiarkowane skręcenia i dziesiątki innych kontrolowanych ruchy.

Przed rozpoczęciem jakiegokolwiek programu ćwiczeń, dyskutować z lekarzem najlepsze podejście do złagodzenia ból pleców lub zapobiegania jej wystąpieniu.

Możesz zapobiec problem

Ból pleców często można zapobiec poprzez staranne uwagę na to, co robisz podczas podnoszenia, gry sportowe, stojąc, wykonywania lub wykonywania gwałtownych ruchów.

Oto kilka zaleceń od AAOS:

  • Sport. Golf, tenis, baseball i softball są działania "skręcania". Włożyli ogromny nacisk na dolną część pleców natychmiast, czasami w wyniku napiętych mięśni lub poślizgnął płyt. Jeśli grasz z tych sportów, świadomie powiedzieć sobie spowolnić lub hartować swój obrotem. Nie wolno podnosić klubu golfowego całą drogę; swing the bat i rakiety nieco bardziej delikatnie.

  • Podnoszenia. Czy pomaga chorego z łóżka, falujący okna od podłogi lub podnoszenia dziecka z siedzenia, należy uważać, aby zachować wyprostowane plecy przez cały czas, dzięki czemu nogi przenosić obciążenia wagi. Jeżeli osoba lub przedmiot jest zbyt ciężki dla nogi podnieść, to nie podnieść samodzielnie. Pobierz inną osobę do pomocy. Bądź kreatywny i zapisać z powrotem.

  • Ćwiczenia. Przed rozpoczęciem ćwiczeń z powrotem, ogrzać się pieszo lub robi aerobik lekkie. Podczas wykonywania ćwiczeń, skupić się na izolację mięśni, nad którym pracujesz i utrzymanie ruchu płynu, bez szarpania i wysiłku. Zaczynają się zaledwie kilka minut dziennie i pracować do 10 lub 15 minut. Oszczędzał się i powoli rozciągnąć i wzmocnić słabsze mięśnie twarde. Jeśli nie wiesz, jak wyizolować mięsień, należy rozważyć planując sesję z fizycznego trener.

  • Postawy. Stojąc i siedząc prosto są zwyczaje, które są wyciągnięte i praktykowane. Slouching przodu lub do tyłu stawia cofnąć obciążenie dla dolnej części pleców. Daj sobie "zlecenia stałego" być świadomy swojej postawy i skorygować je, gdy jest to konieczne. Po wzmocnić mięśnie brzucha i pleców, zlecenia te będą łatwiejsze do przeprowadzenia.

Zdrowe plecy pomaga utrzymać zdrową usposobienie w życiu. Ćwiczenia i ruchy kontrolowane mogą pomóc osiągnąć i utrzymać silne plecy.

Idea opieki domowej

Nawet chociaż ból pleców może być niepokojąca, łagodne traktowanie powrotem szczep może zawierać, ale nie ograniczają się do:

  • Zastosuj zimny, potem ciepła. Natychmiast po kontuzji, zastosować okład z lodu na około 20 minut trzy lub cztery razy dziennie przez pierwszy dzień lub dwa. Po ostry ból ustępuje, przejdź do aplikacji ciepła. Wilgotne ciepło jest lepiej niż suche powietrze.

  • Over-the-counter leki. Aspiryna i ibuprofen mogą zmniejszać zarówno obrzęk i ból. Dla aspiryna przeciwbólowe, takie jak acetaminofen, tylko w terapii bólu. Skontaktować się z lekarzem, jeśli pacjent przyjmuje inne leki, lub jeśli masz historii choroby wrzodowej, choroby nerek lub choroby wątroby.

  • Odpoczynku. Unikać wysiłku. Leżenia w łóżku nie jest zazwyczaj konieczne i nie jest zalecane, ponieważ może to uwiecznić problem. Zobaczyć się z dostawcą, czy z powrotem nadal boli po kilku dniach.

Porozmawiaj ze swoim lekarzem o jakie leczenie jest dla Ciebie najlepszy.

Kiedy do lekarza

Istnieją przypadki, w których do-it-yourself środki nie są wystarczające. Natychmiast skontaktować się z lekarzem, jeśli ból pleców jest ciężka, czy jest to wynikiem upadku lub wypadku, jeśli masz osteoporozę, lub masz jakiekolwiek z następujących objawów:

  • Ból, który nie ustępuje po dwóch dniach odpoczynku

  • Drętwienie, osłabienie lub mrowienie w dół nogę

  • Niemożność poruszania palcami

  • Utrata kontroli pęcherza moczowego lub jelita grubego