Cambler

Schudnąć z śniadaniem

Zapewne wiesz, że zdrowe śniadanie mogą pomóc poczuć się bardziej energiczny przez cały dzień. Jeśli starasz się schudnąć i nie jeść śniadania, nie może schudnąć. W rzeczywistości, pomijanie śniadania mogą nawet powodować zwiększenie masy ciała.

Kiedy po raz pierwszy obudzić, można pójść bez jedzenia przez około 10 do 12 godzin. Ludzie, którzy jeść śniadania często przejadania się później w ciągu dnia. Oni również mają tendencję do uzyskać większą wagę niż ci, którzy jedzą śniadanie codziennie. Jedzenie śniadania sprawia, że ​​mniej prawdopodobne, przekąski w ciągu dnia. Badania pokazują, że większość ludzi, którzy stracili na wadze i przechowywane go zjeść śniadanie na bieżąco.

Najlepsze śniadanie do utraty wagi zawiera węglowodany, błonnik, białko i trochę tłuszczu. Unikaj żywności o wysokiej zawartości tłuszczów nasyconych, cholesterolu i soli. Oto niektóre przykłady zdrowego śniadania. To pomoże Ci czuć się już pełny. Mogą również zwiększyć swoją energię:

  • Całe ziarna zbóż z chudego mleka i owoców

  • Jogurt o niskiej zawartości tłuszczu, mała bułka pełnoziarnista i owoce

  • Wafel pełnoziarniste z musem jabłkowym na szczycie

  • Smoothie wykonane z soków, owoców, i niskiej zawartości tłuszczu mleka lub jogurtu

  • Świeże lub konserwowane owoce miesza się z jogurtu o niskiej zawartości tłuszczu i posypane na wierzchu zbóż

Jeśli nie masz czasu, aby usiąść do śniadania w domu, możesz zjeść w drodze do pracy lub gdy pojawi się tam. Utrata wagi może być trudne. Więc pomóc sobie jeść zdrowe śniadanie.