Cambler

Proste sposoby, aby poprawić swoją dietę

Dobre odżywianie jest podstawą dobrego zdrowia. O niskiej zawartości tłuszczu, o niskiej zawartości cholesterolu dieta może zmniejszyć ryzyko chorób serca, niektórych nowotworów, cukrzycy, udaru mózgu i innych chorób.

Jednym ze sposobów na poprawę diety jest jeść więcej owoców i warzyw. Dla dorosłych, amerykański Departament Rolnictwa zaleca 2 szklanki owoców i 2 ½ szklanki warzyw dziennie. Należy również uzyskać co najmniej 6 uncji dziennie ziarna (z których 3 powinno pochodzić z pełnego ziarna) i 3 szklanki mleka dziennie bez tłuszczu lub o niskiej zawartości tłuszczu lub produktów mlecznych.

Zdrowe odżywianie Porady

Oto proste sposoby, aby Twoja dieta lepiej:

  • Idź do sekundy - na nie-skrobiowych warzyw. Przypomnienie: typowej porcji warzyw jest 1/2 szklanki.

  • Jeść całe ziarna, nie słodzone płatki na śniadanie, i góry swoje płatki ze świeżych owoców. Musisz dodać błonnika i, w zależności od owoców, zdrowe dawki witamin A, B i C. Jeśli musisz mieć słodzone płatki zbożowe, użyć słodzik bez kalorii, takie jak aspartam (Equal, NutraSweet) lub sukraloza (Splenda).

  • Zamów zdrowych wyborów, kiedy zjeść. Wybierz żywności, takich jak pieczone ryby lub kurczaka.

  • Użyj niskotłuszczowe lub beztłuszczowe opatrunek na sałatki. Cztery łyżki regularnych opatrunku może zawierać 60 g tłuszczu, co jest jak najbardziej dorośli powinni spożywać w ciągu dnia.

  • Jedz ryby na obiad co najmniej raz w tygodniu. Omega-3 kwasy tłuszczowe w rybach mogą pomóc zachować zdrowe serce.

  • Wybierz całe owoce na sok owocowy. Będziesz spożywać mniej cukru i więcej błonnika.

  • Wypić pełną szklankę wody przed posiłkiem, a drugi z nim. Zostaniesz nawilżona i jest mniej prawdopodobne do przejadania się.

  • Dodaj soczewicę, fasolę, kaszę, ryż brązowy i groszek do swojej diety na dodatkowy impuls włókien.

  • Kup niskotłuszczowe lub beztłuszczowe Bolonia, szynki i innych wędlin.

  • Wybierz alternatywy niskotłuszczowe, gdy głód jedzenie uderza. Piłki, pieczone chipsy zamiast nich regularnie. Jeść świeże lub suszone owoce dla południem lub popołudniową przekąskę.

  • Nie należy obrać jabłka, gruszki, brzoskwinie i ziemniaki. Wiele z ich składników odżywczych i dużo ich błonnika znajduje się w, lub prawie, ich skóry.

  • Pić mrożoną herbatę, dieta sody lub wody zamiast regularnych sody. 12 uncji puszki z napojem zawiera 10 regularnych łyżeczki cukru, diety napoje gazowane są bez cukru, ale nie zawierają żadnych składników odżywczych i wiele chemikaliów.

  • Czytaj etykiety żywności porównywalnych marek dressingi do sałatek, dań gotowych, mrożonek, zapakowane obiady, ciasteczka i krakersy. Wybierz te z najmniej tłuszczu, cholesterolu i soli (sodu).

  • Przejść z mleka pełnego do 1 procenta lub beztłuszczowe (odtłuszczone) mleko.

  • Uważaj na wielkości porcji. Nawet zdrowe jedzenie może doprowadzić do przybierania na wadze, jeśli jesz zbyt dużo z nich.