Cambler

Projektując program ćwiczeń

Jak projektować program ćwiczeń:

Obraz człowieka wykonywania na rowerze stacjonarnym

Nawet działania niskiej do umiarkowanej intensywności dla zaledwie 30 minut dziennie może być korzystne. Działania te mogą obejmować:

  • przyjemność chodzenia

  • wchodzenie po schodach

  • ogrodnictwo

  • Prace ogrodowe

  • umiarkowane do ciężkich prac domowych

  • taniec

  • ćwiczenia w domu

Jednak bardziej energiczne działania aerobik, wykonane trzy lub cztery razy w tygodniu przez 30 do 60 minut, najlepiej na poprawę kondycji serca i płuc. Zwykły, aerobik aktywność fizyczna zwiększa zdolność osoby do ćwiczeń i odgrywa ważną rolę w zapobieganiu chorobom układu krążenia. Ćwiczenia aerobowe mogą również przyczynić się do obniżenia ciśnienia krwi.

Działania te mogą obejmować:

  • szybki marsz

  • bieganie

  • pływacki

  • kolarstwo

  • jazda na rolkach

  • skakanka

Korzyści z regularnych ćwiczeń i aktywności fizycznej:

Obraz rodziny, noszenie kasków, rolkach

Według Europejskiego Stowarzyszenia Serca, Oto najważniejsze korzyści z aktywności fizycznej:

  • poprawia krążenie krwi w organizmie

  • utrzymuje wagę pod kontrolą

  • poprawia krwi cholesterolu poziom

  • zapobiega i zarządza wysokie ciśnienie krwi

  • zapobiega utracie masy kostnej

  • zwiększa poziom energii

  • uwalnia napięcie

  • poprawia zdolność szybko zasnąć i dobrze spać

  • poprawia własny wizerunek

  • pomaga zarządzać stresem

  • Liczniki lęk i depresja

  • zwiększa entuzjazm i optymizm

  • zwiększa siłę mięśni

Codzienny program ćwiczeń może stanowić sposób udostępniania działalność z rodziną i przyjaciółmi, a jednocześnie pomaga nawiązać dobre serce zdrowe nawyki. Dla dzieci, codzienne ćwiczenia odstrasza chorób, takich jak otyłość, wysokie ciśnienie krwi, biednych cholesterolu poziomach i złych nawyków w stylu życia, które prowadzą do zawału serca i udaru mózgu w późniejszym życiu. Dla osób starszych, codzienna aktywność fizyczna pomaga opóźnić lub uniemożliwić przewlekłych chorób i chorób związanych z procesem starzenia się, i utrzymuje jakość życia i niezależności dłużej.