Cambler

Pomóż swojej pracy z powrotem do Ciebie

Twój powrót jest ważne, aby niemal każdy Twój ruch, ale prawdopodobnie nie zdaje sobie sprawy, że aż boli go. To może chcesz możesz wrócić do czasów, kiedy wziął na siebie za pewnik i nie ma żadnego bólu. Mimo, że nie można cofnąć czasu, można odzyskać od większości urazów kręgosłupa. Możesz również dowiedzieć się, jak chronić plecy tak zostaniesz mobilne i wygodne w przyszłości.

Dla osób w wieku poniżej 45 lat, ból pleców jest najczęstszą przyczyną niepełnosprawności. Wiele czynników może przynieść na ten ból, mówi, Narodowy Instytut Zaburzeń Neurologicznych i uderzenie (NINDS). Słabe napięcie mięśni i nadwagą szczep plecy. Nieprawidłowe skręcanie lub podnoszenia można wysłać z powrotem do spazmów. Starzenie może plecy bardziej podatne na uszkodzenia. A czasami, ból pleców zdarza się bez wyraźnego powodu znany.

U siebie w domu

Proste domu środków może złagodzić najbardziej ból pleców. To zajmie trochę cierpliwości, ale jeśli zależy Ci na plecach poprawnie, powinieneś czuć się lepiej w ciągu sześciu tygodni po urazie.

Odpoczynek w łóżku, jak mało, jak to możliwe - kilka dni w najbardziej, mówi NINDS. Reszta łóżko zbytnio osłabia mięśnie i może spowolnić ożywienie. Wstać i poruszać się tak szybko, jak to tylko możliwe.

Przez pierwsze dwa dni, używać lodu lub zimne okłady. To może pomóc złagodzić ból pleców. Owinąć ręcznikiem wokół worka z lodem i umieścić ją przed bolesnym obszarze do 20 minut. Możesz także użyć worek mrożonych warzyw, które dopasowują się do kształtu ciała. Jeśli nadal masz bóle po dwóch dniach, rozluźnić mięśnie ciepłem. Spróbuj poduszki elektrycznej na najniższym stopniu, wziąć ciepły prysznic lub kąpiel w ciepłej kąpieli.

Over-the-counter leki przeciwbólowe i leki przeciwzapalne mogą również pomóc. Każda z nich może zmniejszyć zapalenie mięśni i stawów oraz łagodzi ból. Porozmawiaj ze swoim lekarzem o odpowiednie leki dla Ciebie.

Kiedy zgłosić się do lekarza

Twój ból pleców może wymagać pomocy medycznej. Skontaktować się z lekarzem, jeśli którykolwiek z tych stwierdzeń zastosowania:

  • Twój ból pleców zaczęli po spadły lub zostały wyprodukowane.

  • Twoja noga czuje się słaby i otępiały.

  • Masz problemy z pęcherzem i jelitami.

  • Twój ból nie ustępuje po kilku tygodniach opieki domowej.

Twój dostawca będzie prawdopodobnie poprosi gdy ból zaczął. To pomoże, jeśli można powiedzieć lekarzowi, co sprawia, że ​​ból gorzej i co sprawia, że ​​lepiej, jak określonej działalności lub leczenia.

Sprawiają, że silne

Nawet jeśli miałeś problemy z powrotem, możesz mieć silne plecy. Jeśli dbać o plecy, to jest bardziej prawdopodobne, aby przeprowadzić Cię przez cały dzień z kilku skarg. Oto kilka wskazówek dla wzmocnienia tej ważnej części ciała:

  • Utrzymania dobrej postawy.

  • Usiądź w fotelu, który wspiera dolną część pleców. Jeśli nie masz wspierającego krzesło, umieścić niewielką poduszkę lub zwinięty ręcznik przed krzywej w dolnej części pleców.

  • Ćwiczenia. Silne mięśnie pleców mogą zmniejszyć ryzyko na uszkodzenia. Silne ramiona, nogi i mięśnie brzucha może zmniejszyć pracę plecy ma zrobić. Ćwiczenia aerobowe, takie jak spacery czy jazda na rowerze, zwiększa przepływ krwi i tlenu do mięśni pleców. Wybierz ćwiczenia starannie. Na przykład, bieganie może nie być dobre dla słabych tyłu. Pływania i aerobiku wodnego wsparcie pleców podczas ćwiczeń. Walking jest także dobrym wyborem. Jeśli miał poważne urazy kręgosłupa, należy porozmawiać z lekarzem przed rozpoczęciem regularnych ćwiczeń.

  • Utrzymać zdrową wagę. Pozwoli to zmniejszyć obciążenie pleców. Twój lekarz może powiedzieć, jeśli chcesz schudnąć.

  • Dowiedz się, jak prawidłowo podnosić. Kiedy zginać wybrać coś w górę - nawet dziecko - gięcia na kolana i trzymać plecy prosto. Może trzeba kucać lub klęczeć. To kładzie nacisk na nogi, które są silniejsze niż plecach. Kiedy podnieść obiekt i go nosić, trzymać go blisko ciała. Im dalej jest od połowy ciała, tym bardziej, że szczepy plecy.

  • Zwróć uwagę na ból lub ukłucia. Jeśli czujesz ból pleców podczas aktywności, zatrzymać się i odpocząć. Twoje ciało może próbować uniemożliwić szkody plecy.