Cambler

Pokarmy, które pomogą Ci schudnąć

Żywności, które są mało kalorii może pomóc w kontroli wagi.

Niskokaloryczne, bogate w błonnik pokarmy, takie jak owoce i warzywa sytości, ale nie dodać, że wiele do codziennej sumie kalorii, mówi Barbara Rolls, Ph.D., profesor nauk żywieniowych na Penn State University i autor Volumetrics jedzenie plan: Techniki i Przepisy na uczucie pełności na mniej kalorii. "Te produkty działają, ponieważ zapewniają one dużo wody i błonnika dla niewielu kalorii", mówi.

Według amerykańskiego Departamentu 2005 zaleceń żywieniowych rolnictwa dla osób, najzdrowszy sposób na utratę wagi jest ograniczenie dziennego spożycia żywności przez co najmniej 500 kalorii. Twój Posiłki powinny być podzielone tak: od 20 do 35 procent kalorii pochodzących z tłuszczu, 45 do 65 procent kalorii pochodzących z węglowodanów, a pozostała część z białka.

Co dodać

Oto kilka sposobów, aby dodać objętości do swojej diety, a jednocześnie zmniejsza ilość kalorii:

  • Dodaj pełnoziarniste. Pełnoziarniste zawierają więcej błonnika niż rafinacji ziaren i mają nieco mniej kalorii.

  • Jedz nie skrobię warzywa. Nie tylko są one dobre dla Ciebie, ale także może pomóc schudnąć.

  • Mają zieloną sałatą. Zaczynając obiad lub kolację z prostym zieloną sałatą polane niskokalorycznej lub beztłuszczowej opatrunku może pomóc Ci poczuć się pełniejsze, więc będziesz jeść mniej kalorii podczas tego posiłku.

  • M.in. owoce. Owoc jest na ogół niska gęstość energii, ponieważ jest bogata w wodę.

  • Nie zapomnij białko. Jedzenie bogate w białko wystarczającą ilość żywności, niższe kalorii zwiększa sytość i nieznacznie zwiększa metabolizm, mówi doktor Rolls.

  • Przełączyć się do wody. Woda jest wyborem numer jeden odchudzania, gdy jest wybrana jako alternatywa dla napojów zawierających dużo kalorii. Można uzyskać wodę poprzez niesłodzone herbaty lub kawy, aromatyzowane wody mineralne, niesłodzone wody wodociągowej z limonki lub cytryny, lub kalorii, napoje bezalkoholowe.

"Nie trzeba zmienić całą dietę, aby schudnąć", mówi dr Rolls. Jedząc posiłki i przekąski, które są mniej kalorii, nadal można korzystać z rozsądnych porcji ulubionych żywności wyższej kaloryczności, mówi.