Cambler

Utrata masy ciała w pracy

Utrata wagi może być trudne, gdy masz wyzwań karierę. Pod uwagę wielu potencjalnych sabotażystów: mając mało czasu na ćwiczenia, jedzenie często na spotkania biznesowe, i stoi stałą pokusę tace ciasteczek.

Twoja waga jest kontrolowana przez liczbę kalorii jeść wyważone wobec liczby kalorii, które zażywasz. Aby schudnąć, trzeba użyć więcej kalorii niż jesz. Pierwszy krok? Prowadź dziennik żywności i ćwiczeń na około dwa tygodnie. Rekord kiedy, co i ile jesz w ciągu dnia, a także nagrywać, kiedy i na jak długo jesteś aktywny fizycznie. Następnie oceny informacji już zgromadzonych.

Jakie sytuacje, myśli lub emocje wywołać można jeść lub nie jeść, wykonywania lub nie wykonywać? Masz na przekąskę pod presją terminu? Czy zapisać większość swojego jedzenia dla po powrocie do domu z pracy? Ty chwytając cukierka za każdym razem przechodzić biurko recepcjonistki?

Gdy masz mocne wyobrażenie o jedzeniu i wzorców aktywności, dostosować swój plan odchudzania w celu rozwiązania tych problemów.

Następujące strategie mogą pomóc rozwiązać i spersonalizować swój plan odchudzania w miejscu pracy do zarządzania wspólnego odchudzania blokad dróg.

Planowanie z wyprzedzeniem

Liczba kalorii musisz jeść każdego dnia i nie przytyć zależy od poziomu aktywności, wieku i płci. Aby schudnąć, jeść mniej kalorii niż wymaga i używać więcej kalorii poprzez zwiększenie aktywności fizycznej. Aby pomóc w znalezieniu liczby kalorii i ilości zdrowej żywności należy jeść każdego, przejdź do USDA Wybierz talerzu internetowej.

Twoja dzienna dawka kalorii powinno pochodzić z produktów spożywczych, które dostarczają witamin i innych składników odżywczych organizm potrzebuje. Twój plan odżywiania powinien obejmować różnorodne warzywa i owoce, produkty pełnoziarniste, chude mięso, drób, fasola, i niskiej zawartości tłuszczu lub mleka beztłuszczowego.

Staraj się unikać pokarmów, które dostarczają kalorii bez żywienia. Ze słoika biuro jare i improwizowanych przyjęć urodzinowych do taryfy automaty-maszyna i resztki biurowych-spotkanie tacek spożywczych, zakładów pracy zwykle oferują feerię możliwości nieplanowanego jedzenia, a tym samym dodatkowe kalorie.

Aby zmniejszyć pokusę poddać, nie twój plan odchudzania to trzy średniej wielkości posiłki i co najmniej dwie małe zdrowe przekąski lub pięć małych mini-posiłki. Przez napędza się dobrze przez cały dzień, nie będzie tak głodny i podatne na gryząc.

To również może chronić od przejedzenia w nocy.

Wiele osób nie jeść zbyt wiele pracy, bo są rozproszeni. Ale po powrocie do domu, że zużywają całodzienne wartość kalorii, a nawet więcej, bo są tak głodni.

Śniadanie jest szczególnie ważne posiłek uwzględnić w planie. To skok-rozpoczyna swój metabolizm, co rzeczywiście pomaga spalić więcej kalorii w ciągu dnia.

Jedzenie na mieście

Jeśli Twoja praca wymaga częstego jedzenia na zewnątrz, nadal można trzymać do celu utraty wagi, przejmując kontrolę nad sytuacją.

Jeśli to możliwe, planować. Badania restaurację i sprawdzić menu przed przyjazdem. Wiele restauracji zapewniają teraz swoje menu w trybie online, lub możesz mieć go faksem do biura. Jeśli nie masz czasu na zaplanowanie, poprosić w restauracji, aby zobaczyć zdrowe serce lub niższe tłuszczu potrawy w menu, które większość restauracji nie świadczenia.

Większość restauracji służyć również wielkości porcji, które są zbyt duże. Rozważ jedzenia połowę lub mniej porcji serwowane są; wziąć do domu na kolejny posiłek odpoczynek.

Nie pozbawiać się

Jeśli naprawdę chcesz się tort na imprezie biurowej lub stek i ziemniaki z kwaśną śmietaną na spotkaniu w restauracji, iść do przodu i mieć jakiś, ale ograniczyć wielkość porcji.

Nie pozbawiać się cieszyć pokarmów jesteś pragnienie. Jeśli to zrobisz, możesz uruchomić ryzyko przejadania się. Część kontroli jest kluczem.

Tak, mają mały kawałek ciasta lub petite filet i czynnik je do codziennej planu.

Tymczasem zespół się z innymi, którzy podzielają Twoje zdrowe cele i przyśpieszają się wzajemnie.