Cambler

Korzystanie z łatwości korzystania z chorobami przewlekłymi

Przed pojawieniem się współczesnej medycyny, osoby z rozpoznaniem choroby serca, zapalenie stawów lub innej choroby przewlekłej można było powiedziano nam, aby wziąć to łatwe - do końca jego lub jej życia. Wtedy lekarze myśleli, ćwiczenia było na dopasowanie i zdrowe, nie dla kogoś, kto doznał ataku serca lub miał artretyczne kolana. Że myślenie nie jest prawdziwe.

"Teraz wiemy, że ćwiczenie jest najbardziej niedocenianym ktoś ostrożności zdrowie, nawet tych z chorobami przewlekłymi, mogą podjąć", mówi J. Larry Durstine, Ph.D., prezes Europejskiego Kolegium Medycyny Sportowej (ACSM) i krzesło Dział nauki ćwiczeń na University of South Carolina. "Przez nie jest aktywna fizycznie po odzyskaniu od zawału serca, lub z rozpoznaniem zapalenia stawów, to w ruch spiralę de diseaseing, utraty funkcji i możliwości zaostrzając swoją chorobę i wprowadzenie na innych. "

W zależności od diagnozy, trzeba być ostrożnym, jak i podczas wykonywania i rodzaje działalności, które robisz.

Dr Durstine oferuje podstawowe ćwiczenia nakazów i zakazów dla osób z rozpoznaniem astmy, zapalenia stawów, choroby serca czy cukrzyca. W każdej z tych chorób, należy uzyskać zgodę swojego lekarza przed rozpoczęciem programu ćwiczeń.

Alert astma

"Trzymać inhalator z Tobą w dowolnym momencie wykonywania i ostrzeganie innych, jak koledzy z drużyny, że masz astmę," mówi Dr Durstine.

Unikać ćwiczeń na dni masz jakieś trudności w oddychaniu przed uruchomieniem. Niewielkie świsty, może prowadzić do ataku, kiedy można zwiększyć ekspozycję na wywołać astmę, takie jak ćwiczenia.

Rozgrzewka na pięć do 10 minut pieszo lub lekko jogging, rozgrzewa mięśnie (i płuca) może zmniejszyć szansę na atak. Podobnie ostygnie potem przez 10 minut pieszo i rozciągając stopniowo zmienia temperaturę i wilgotność w drogach oddechowych. Nagle zatrzymanie może doprowadzić do ataku.

Ćwiczenia w środku, kiedy jest zimno. W rzeczywistości, to przepływ powietrza chłodzącego i z płuc, które powoduje powysiłkową astma, nie sam proces. W zimie, rozważ swoje miejsce na siłownię lub basen, a nie ścieżki.

"Jesteś mniej prawdopodobne, że atak w kontrolowanym środowisku, pod warunkiem że nie ma innych astmy wyzwalacze, takie jak kurz, roztocza, sierść zwierząt i zanieczyszczeń powietrza, "mówi Dr Durstine.

Jeśli ćwiczysz na zewnątrz, gdy jest zimno, zachować swój czas ćwiczeń do minimum i nosić chustę na usta i nos. W miesiącach letnich, unikać wykonywania na wolnym powietrzu, gdy zanieczyszczenie powietrza jest w "żółtym" czy "czerwonej" strefy. Zanieczyszczenie powietrza, czy w postaci ozonu i innych gazów lub pyłów, może przynieść na atak astmy.

Ćwiczenia na artretyzm

Regularne, umiarkowane ćwiczenia oferuje wiele korzyści dla osób z zapaleniem stawów. Ćwiczenie zmniejsza bóle stawów i sztywność, buduje silne mięśnie wokół stawów i zwiększa elastyczność i wytrzymałość. Ale również pomaga promować ogólny stan zdrowia i kondycję, dając Ci więcej energii, pomaga lepiej spać, kontrolowania masy ciała, zmniejszenie depresji i daje więcej poczucia własnej wartości. Ćwiczenia mogą pomóc zażegnać innych problemów zdrowotnych, takich jak osteoporoza i choroby serca.

Rozważ rozciąganie codziennie, jeśli choroba zapalenia stawów nie jest oznaczony przez skrajne wspólnego pogorszenia. Stretching pomaga utrzymać zakres ruchu, co jest ważne dla prowadzenia codziennych czynności.

"Ale jeśli jesteś w bólu, czekać do czasu zmniejszenia stanu zapalnego," mówi Dr Durstine. Rozważ pływanie zamiast treningu obciążonych, takich jak bieganie, zwłaszcza podczas stawów zaostrzeń.

"Basen jest doskonałym wyborem, ponieważ jest to ćwiczenia wytrzymałościowe, które mogą wzmocnić swoje serce. To również forma treningu siłowego, ponieważ woda stawia opór," mówi Dr Durstine.

Inne powody, aby pływać lub ćwiczenia w wodzie:

  • Ciepła woda z basenu z podgrzewaną wodą jest kojący, a także prężny.

  • Ciepła woda podnosi temperaturę ciała, rozszerzanie naczyń krwionośnych i zwiększenie przepływu.

  • Jeśli używasz spa, dysze strumieniowe masować mięśnie i pomaga się zrelaksować.

Również może spróbować jazdy na rowerze, joga i pilates dla bioder, kolan i barków - działania, które wzmacniają mięśnie otaczające niewydolnego stawu.

Zapytaj swojego lekarza o skierowanie do fizjoterapeuty, który może pracować z wami na konkretnych ćwiczeń, które mogą pomóc utrzymać siłę mięśni i elastyczność, aby zwiększyć stabilność stawu.

Zmniejszyć wpływ cukrzycy

"Ćwiczenie może pomóc zarządzać cukrzycy, ponieważ pomaga obniżyć poziom glukozy we krwi w krążeniu, zmniejszyć poziom cholesterolu i poprawiają krążenie, "mówi Dr Durstine. "To nawet może wyeliminować potrzebę leków na cukrzycę."

Cukrzyca może uczynić stopy wolniej leczyć, jeśli są ranne i bardziej podatne na zakażenia. Wymień buty jak tylko zaczną zużyciu. Skonsultować się z lekarzem, jeśli widzisz pęcherzy i zaczerwienienia na nogach.

Jeśli masz typ 2 cukrzycy i wziąć ustnej leki hipoglikemizujące lub insulinę, nie wykonywać późnym popołudniem lub wieczorem, aby uniknąć hipoglikemii nocnej, niebezpieczny spadek cukru we krwi podczas snu, które mogą prowadzić do śpiączki. Pamiętaj, aby zjeść coś od 30 do 60 minut przed rozpoczęciem sesji ćwiczeń na zwiększenie stężenia cukru we krwi nieznacznie.

Monitorować poziom cukru we krwi przed i po treningu, aby upewnić się, że pozostaje w normie.

Cięcia ryzyko zawału serca

Jeśli masz chorobę wieńcową, regularne ćwiczenia mogą zmniejszyć ryzyko na atak serca poprzez zmniejszenie nietolerancji glukozy, podwyższony poziom trójglicerydów i podwyższone ciśnienie krwi, a poprzez zwiększenie HDL ("dobrego") cholesterolu.

Obniżenie każdy z tych czynników ryzyka jest ważne, ponieważ mając choroby wieńcowej stawia Cię na zwiększone ryzyko zawału serca, niewydolności serca lub zaburzeń serca. Ale nie należy robić tego samodzielnie.

Każdy, kto miał zawał serca lub ma chorobę serca powinny zarejestrować się w programie rehabilitacji kardiologicznej - nadzorowanego programu ćwiczeń dla chorych na serce. Poprzez program rehabilitacji serca, można dowiedzieć się, co należy, a czego nie powinien robić, a znaki do poszukiwania, które mogą wskazywać, czego możesz się w kłopoty.