Cambler

Jak zrobić back-bezpieczna praca

Jeśli często masz bóle pleców pod koniec dnia pracy, zwolnienie może być tak łatwe, jak co kilka drobnych korekt.

Regularne ćwiczenia aerobowe i dobra postawa może pomóc utrzymać powrotem dopasowanie i zwinny.

Walking jest najprostszym, najbardziej skutecznym sposobem, aby utrzymać kręgosłup aktywna w pracy, mówią eksperci. Jeśli to możliwe, weź szybki spacer co godzinę lub tak. Poruszanie się w obrębie obszaru roboczego, jeśli nie można zostawić stację na kilka godzin. Zmiany pozycji w fotelu co kilka minut, zmiany masy ciała, jeśli stoisz.

Możesz dokonać zmian w niemal każdej pracy, aby stworzyć otoczenie, które jest przyjazne dla pleców. Oto kilka propozycji z National Institutes of Health (NIH).

Praca biurko

  • Dostosuj wysokość krzesła tak, aby stopy wygodnie na podłodze. Prop je na podnóżku lub książki telefonicznej, jeśli nie można wyregulować fotel. Nie powinno być co najmniej centymetr przestrzeni pomiędzy przednią krawędzią siedziska i plecy nogi.

  • Użyj rolki lędźwiowo-support, małą poduszkę lub zwinięty ręcznik, jeśli oparcie fotela jest nie pasuje do naturalnej krzywizny dolnej części pleców.

  • Usiądź w fotelu tak, że uszy, ramiona, kolana i biodra są w komfortowej linii prostej prostopadle do podłogi.

  • Ustaw podłokietniki trochę wyższe niż łokcie tak, że podłokietniki udźwignąć ciężar twoich ramionach. Jeśli krzesło nie posiada podłokietniki, użyć nadgarstki wspierać swoje ramiona, kiedy przestać pisać.

  • Ustaw monitor komputera, tak aby górna trzecia część ekranu na poziomie oczu. (Monitor powinien być nieco niższe, jeśli nosisz okulary dwuogniskowe lub trójogniskowe.)

  • Korzystanie z zestawu słuchawkowego, jeśli często używasz telefonu.

  • Umieść swój ekwipunek, w którym nie będzie musiał rozciągnąć, żeby go osiągnąć.

Dla zadań stojących montaż

  • Staraj się, aby prace na wysokości klatki piersiowej, jeśli wymaga użycia rąk.

  • Plandeka obiektów do siebie, a nie opierając się na ich zobaczyć.

  • Pracować tak blisko ciała jak możesz zamiast dotarcia ze swoimi ramionami.

  • Stań na powierzchniach o niektóre dają. Użyj gumowej maty lub nosić buty na gumowej podeszwie.

  • Połóż jedną nogę na podnóżku i zmiany masy ciała do przodu.

Podczas podnoszenia i przenoszenia

  • Wyciąg z nóg, utrzymując plecy proste, trzymać głowę do góry i przenosić ciężar blisko ciała.

  • Dokręcić żołądek.

  • Użyj drabiny lub taborety krok do osiągnięcia obiektów powyżej poziomu barków.

  • Korzystać z urządzeń, które zmniejszają obciążenie: dolly lub wózki.

  • Poprosić o pomoc, a nie szkody ryzyka prowadzenia coś, co jest zbyt ciężkie dla jednej osoby.