Cambler

Jak " zdrowe" jest stacja robocza?

Ludzie, których praca stawia ich na klawiaturze komputera przez cały dzień zgłaszali wiele problemów zdrowotnych związanych z pracy nawyki i projektowania stanowisk pracy, według amerykańskiego Departamentu Pracy w Administracji Bezpieczeństwa i Zdrowia w Pracy (OSHA).

Można zapobiec wielu z tych dolegliwości poprzez umieszczenie swoich stacji roboczych i komputerów komponenty, aby Twoje ciało i pracy zadań.

Wskazówki biurko

Biurko łatwy w obsłudze zapewnia odpowiedni luz na nogach, umożliwia prawidłowe rozmieszczenie podzespołów komputerowych i akcesoriów oraz minimalizuje niewłaściwą postawę oraz wysiłku.

Należy pamiętać o następujących kwestiach:

  • Unikaj przechowywania przedmiotów pod biurkiem, że może by Ci siedzi w fotelu, wyciągnął w.

  • Umieścić często używane urządzenia (klawiatura i mysz) w zasięgu ręki.

  • Zminimalizować stres na nadgarstki przez napawanie twardych brzegach biurko z tanich materiałów, takich jak izolacja rur, lub użyć nadgarstki.

  • Dostosuj wysokość krzesła tak, aby stopy spoczywały płasko na podłodze, gdy siedzisz.

Monitor Porady

Umieszczenie monitora w odpowiedniej pozycji pomaga ograniczyć niewłaściwą postawę oraz napowietrznych odblaski. To pomaga uniknąć zmęczenia, zmęczenie oczu i szyi i pleców.

Aby umieścić monitor poprawnie:

  • Mówiąc wprost przed tobą. Monitory nie powinny być dalej niż 35 stopni w lewo lub w prawo.

  • Umieścić go tak, górna linia ekranu jest na poziomie lub poniżej poziomu oczu, a prostopadle do wszystkich okien.

  • Umieścić go około 20 cm od oczu.

  • Usiądź w wygodnej odległości od monitora. Powinieneś być w stanie przeczytać cały tekst z głowy i tułowia w wyprostowanej postawy i plecach obsługiwany przez krzesło.

  • Opuść monitora, dzięki czemu można utrzymać odpowiednią postawę szyi jeśli nosisz okulary dwuogniskowe. Może trzeba pochylić się do siebie ekran.

Porady telefoniczne

Korzystanie z telefonu skutecznie pomoże uniknąć bólu i zmęczenia.

Aby to zrobić:

  • Korzystać z zestawu głośnomówiącego lub zestawu słuchawkowego do długich rozmów.

  • Nie umieszczaj telefonu zbyt daleko, co może spowodować wielokrotne osiągnięcia, w wyniku napięcia na ramionach, rękach i szyi.