Cambler

Jak zapobiegać otyłości u dzieci

Tłuszcz dziecko jest czymś dzieci mają wyrosnąć, nie rosną w do. Według National Center for Health Statistics (2010 r.), odsetek młodych ludzi z nadwagą wzrosła ponad trzykrotnie od 1980 roku. Wśród dzieci i młodzieży w wieku od 2 do 19 lat, prawie 17 procent uważa się za nadwagę. Nadwaga i zbyt duży obwód talii mieć poważne konsekwencje dla dzieci, w tym poczuciem własnej wartości, problemy społeczne i zwiększone ryzyko chorób przewlekłych. Dlaczego tak wiele dzieci przechylając skale? Eksperci twierdzą, że nie ma jednej przyczyny dzieciństwa otyłości. Genetyka odgrywa rolę, ale zbyt mała aktywność fizyczna i złych wyborów żywności są częściej sprawcami.

Zbyt mała aktywność

Każdy, kto się na grze w tagu tchu, kick--może, w klasy? Dzieciństwo powinno być wypełnione godzin energicznej zabawy, ale dzieci są dziś mniej aktywny niż poprzednie pokolenia. Z większą liczbą rodzin mieszkających w miastach, mniej dzieci chodzić do szkoły, a rodzice mogą trzymać dzieci w domu częściej w trosce o ich bezpieczeństwo. Dodając do tego problemu, wiele szkół cofać się na programach wychowania fizycznego. Badanie krajowych zgłoszonych przez Europejską Akademię Pediatrii (AAP) w 2003 roku okazało się, że 20 procent dzieci w wieku od 8 do 16 w USA są mocno aktywne tylko dwa razy w tygodniu lub mniej. Zamiast się zalecanych 60 minut umiarkowanej aktywności fizycznej dziennie, wiele dzieci spędzają wiele godzin dziennie przed telewizorem lub grając w gry wideo i komputerowe.

Kłopoty telewizji

AAP donosi, że ponad 25 procent wszystkich 8 - i 16-latków oglądać co najmniej cztery godziny telewizji dziennie. Dzieci, które oglądają cztery lub więcej godzin telewizji dziennie, są bardziej narażone na otyłość niż dzieci, które oglądają mniej niż dwie godziny dziennie. Badania opublikowane w czasopiśmie medycznym Pediatrics stwierdził, że tempo otyłość wzrosła o 2 procent spośród 12 - do 17-latków na każdą kolejną godzinę spędził przed telewizorem. Badanie przeprowadzone przez Harvard School of Public Health wykazały, że ryzyko nadwagi jest ponad cztery razy większa u dzieci, które oglądają więcej niż pięć godzin telewizji dziennie w porównaniu z tymi, którzy oglądać dwie godziny lub mniej. I posiadające telewizor w sypialni jest związany z nadwagą, nawet w bardzo małych dzieci. Bezczynność nie jest tylko problem z podwyższonym oglądania telewizji. Telewizja naraża dzieci na reklamach żywności dla wysokokalorycznych, niezdrowej żywności skierowanych specjalnie do nich.

Nieszczęścia żywności

Nasze środowisko jest ładowany z pokusami żywności. Wysokokaloryczne pokarmy są dostępne wszędzie dziecko kończy: w automatach szkolnych, w restauracji fast-food, na narożnych sklepach, a nawet w szafkach w kuchni w domu. Owoce i warzywa są łatwo ignorowane na rzecz wysokokalorycznych przekąsek, takich jak chipsy ziemniaczane, ciasteczka, cukierki i napoje cukru. Przeważnie gorączkowy znaczy posiłki gotowane w domu rodziny są często pomijane i zastąpione mniej pożywne grab-and-go spożywanych w biegu. Rodziny jeść w restauracjach częściej też, gdzie porcje są rozrósł, zapewniając zbyt wiele kalorii i zbyt dużo tłuszczu.

Dlaczego należy się martwić

Nadwaga lub otyłość miejsca dziecko na ryzyko wielu problemów zdrowotnych. Otyłe dziecko jest bardziej narażone na typ 2 cukrzycy, chorób, które zwykle występuje tylko u osób dorosłych. Zgodnie z National Institutes of Health, nastąpił niepokojący wzrost cukrzycy u otyłych dzieci i nastolatków w ostatnim czasie.

Otyłe dzieci często mają wysoki poziom cholesterolu i wysokie ciśnienie krwi, zwiększając ryzyko wystąpienia chorób serca. Dzieci, które są otyłe są bardziej narażone na astmę i bezdech senny, problemy oddechowe, które przerywa sen, a także kości i stawów. I dzieci z nadwagą są bardziej narażone na dorosłych z nadwagą.

Psychologiczny stres, że dzieci z nadwagą doświadczenie może być tak katastrofalne, jak problemy zdrowotne. Są one często wyśmiewany przez inne dzieci, w rezultacie cierpi biedny obraz siebie, niskie poczucie własnej wartości i depresję.

Co możesz zrobić

Pomagamy dzieciom mieć zdrową wagę ciała jest sprawa rodzinna. Zamiast umieszczać ostrość na nadwagę dziecko, cała rodzina powinna się zaangażować w tworzeniu zdrowych zmian w aktywności i nawyków żywieniowych, mówią eksperci. Jako rodzic, jesteś najważniejszym wzorem do naśladowania dla swoich dzieci, dlatego tak ważne jest, że przykład ustawić się zdrowych nawyków w stylu życia.

Wstać i przejść:

  • Aktywność fizyczna jest doskonałym sposobem, aby spędzić czas z dziećmi. Podkreślić zabawy działalności, a nie umiejętności.

  • Budowanie rodziny w działalność każdego dnia, być może biorąc spacer po kolacji lub przejażdżkę rowerem lub tańczyć do szybkiej muzyki w salonie.

  • Rzut aktywnych wycieczki rodzinne, takie jak wędrówki, jazda na łyżwach, pływanie, lub frisbee. Spróbuj na rodzinne wakacje, które podkreśla kajakarstwo, jazda na rowerze, camping, lub pływanie.

  • Na urodziny, daje prezenty, które zachęcają do aktywności, takie jak skakanka, pogo-skoczek, rower, w-line łyżwy, lub koszykówki.

  • Zestaw wytycznych dla jak długo dzieci mogą oglądać telewizję lub grać w gry wideo lub komputera. Ograniczyć dzieciom do 30 minut lub mniej dziennie w-przednim-of-the-ekranie działalności, czy TV, gier wideo lub komputera (praca domowa jest wyjątkiem). Pozwalają młodsze dzieci, aby wybrać jeden program pół godziny.

Wybierz zdrowej żywności:

  • Użyj Wybierz talerz planu jako przewodnik dla wyborów żywieniowych. Podawać owoce, warzywa, całe ziarna, fasola, i chude mięso i drób. Używaj produktów mlecznych o niskiej zawartości tłuszczu lub beztłuszczowe (z wyjątkiem dzieci w wieku poniżej 2 lat).

  • Utrzymać zdrową przekąskę żywności w domu, takich jak świeże owoce, warzywa, sól i niskiej precle i niskotłuszczowych.

  • Nie zakup wysokiej zawartości tłuszczu, cukru lub wysokiej wysokokaloryczne przekąski. Jeśli nie są one w domu, nie będziesz mieć ochotę je zjeść samodzielnie lub rozpowszechniać je swoim dzieciom. Wszystkie napoje powinny być dieta.

  • Czy wasze dzieci zaczynają dzień od dobrego śniadania, takich jak ziarna zbóż z całych owoców i mleka o niskiej zawartości tłuszczu, cały tosty pszenicy lub smoothie owoców z niskotłuszczowy jogurt.

  • Zaangażowanie dzieci w zakupy i przygotowanie posiłków. Dzieci lubią jeść to, co oni pomogli przygotować. Nie należy przyjmować je cukierek lub przekąskę żywności wyspy.

  • Nie przechowywać niezdrowej żywności w domu. Naucz swoje dzieci na temat zdrowej żywności, które mogą być spożywane codziennie.

Foster samoocena

Dzieci są bardziej prawdopodobne, aby zdrowe zmian, kiedy czują się dobrze. Pomóc dzieciom znaleźć rzeczy do zrobienia, które pozwoli im poczuć się cenny. To może być społeczność wolontariat, odwiedzając starszych sąsiada ulicą, pomaga jej babcia czyszczenia stoczni, lub realizacji specjalnego zainteresowania, takie jak sztuki i muzyki. Podkreślić atuty swoich dzieci i pomóc im rozwijać swoje zainteresowania i zdolności.

Jeśli obawiasz

Jeśli obawiasz się o masy ciała dziecka, najpierw skonsultować się z pediatrą lub lekarzem rodzinnym. Lekarz pediatra może ustalić, czy dziecko jest w zdrowej wagi poprzez obliczenie jego lub jej wskaźnik masy ciała (BMI). BMI, stosunek masy do wysokości jest uważane za najlepszy sposób oceny wagi u dzieci. Według AAP, dziecka z BMI pomiędzy 85. i 95. centyla dla wieku i płci jest uważana zagrożonych nadwagą i BMI na poziomie lub powyżej 95. percentyla jest za nadwagę lub otyłość. (Można znaleźć w Internecie kalkulator BMI w CDC.) Twój pediatra będzie porównać tę liczbę z wykresu wzrostu dla dzieci w tym samym wieku dziecka i płci.

Pediatra może pomóc zidentyfikować odpowiednie cele zarządzania waga dla Twojego dziecka. Często celem nie jest, aby schudnąć, ale do zmiany zachowania. Restrykcyjne diety nie są zalecane dla dzieci z nadwagą. Raczej chodzi o to, aby pomóc im utrzymać swoją wagę, jak urosnąć. Innym podejściem jest pomóc dziecko spalić więcej kalorii, będąc bardziej aktywny fizycznie. Zarejestrowany dietetyk może dostarczyć wskazówek na temat zachowań żywieniowych, planowanie posiłków i zakupy. Jeśli Twoje dziecko jest narażone na ryzyko problemów zdrowotnych, lekarz może zalecić formalnego programu zarządzania waga pracuje zespół pracowników służby zdrowia, takich jak pediatry, dietetyka i psychologa.

Najważniejsze, niech twoje dzieci wiedzą, że ich kochasz, niezależnie od ich masy. Daj swoim dzieciom mnóstwo wsparcia i akceptacji. Przyczyniając się do budowania poczucia własnej wartości swoich dzieci to świetny sposób, aby pomóc im rozwijać zdrowe nowe nawyki.