Cambler

Jak uniknąć bólu pleców w pracy

Ludzie, którzy pracują w niektórych zawodach, takich jak pielęgniarstwo, mogą mieć bóle pleców. Ale tak może ludzie, którzy pracują w biurze na co dzień, jeśli nie podejmują proaktywnych działań w celu ochrony ich plecami.

"Większość dorosłych jakieś zwyrodnienie kręgosłupa, a osuszanie tarcz i zmiany artretyczne w ich kolce ze względu na wiek," mówi Alan Hilibrand, MD, chirurg kręgosłupa w Instytucie Rothman w Filadelfii i wiceprezes Europejskiej Akademii Chirurgów ortopedyczne Szafa komunikacji. "A jeśli choroby te są spotęgowane przez brak aktywności, dodatkowy ciężar, lub po prostu podnosząc coś nieprawidłowo, niskie ból pleców może łatwo prowadzić. "

Następujące strategie mogą zmniejszyć ryzyko.

W kształt

Nadwaga i obecnie kształt są niebezpieczne ze względu na połączenie stresu i presji, które wprowadzają na kręgosłupie.

"Pierwsze w kształcie wykonując aerobik diseaseing na bieżni, maszyna schody, lub eliptyczny trener dokonuje dwóch rzeczy: wzmacnia mięśnie tułowia, aby mogli wspierać kręgosłupa i spala kalorie, co zwiększa utratę masy ciała, "Dr Hilibrand mówi.

Podnieś prawidłowo

Pracowników biurowych może czasami trzeba podnieść okno plików lub ciężki stos mail. Oto co należy zrobić:

  • Stanąć w pobliżu obiektu.

  • Postawić stopy na szerokość ramion.

  • Zginać w kolanach i napinaj mięśnie brzucha.

  • Podnieś z mięśni nóg jak wstać.

  • Nie skręcaj kręgosłup, obracać stopy na zmianę kierunków.

Wykonaj kroki w odwrotnej kolejności, jak można umieścić obiekt w dół.

Dostosowanie stanowiska pracy

Zacznij od regulacji fotela do wsparcia pleców. Po pierwsze, dostosować podparcie lędźwiowe w celu dopasowania krzywej do wewnątrz w swojej dolnej części pleców. Następnie dopasować wysokość tak, aby stopy mogą odpoczywać płasko na podłodze. Ustaw monitor komputera i klawiaturę bezpośrednio przed sobą.

Bądź aktywny

Unikać siedzi w jednej pozycji przez wiele godzin.

"Twój powrót pragnie ruch", mówi dr Hilibrand. "Więc to punkt na przerwę co godzinę i wydostać się z fotela, aby chodzić. Spowoduje to wzmocnienie mięśni w plecach i nasmarować kręgosłup. "