Cambler

Ćwiczenie - ty tyle się?

Ćwiczenie jest jednym z najlepszych sposobów, aby pomóc zachować cukrzycy pod kontrolą, a wiele osób twierdzi, że czują się lepiej, kiedy się regularne ćwiczenia.

Jakie ćwiczenia mogą zrobić dla Ciebie

Ćwiczenie jest ważne dla każdego. Jeśli masz cukrzycę, regularna aktywność może czujesz się lepiej i zapobiec powikłaniom. Badania wykazały, że ćwiczenia oferuje listę świadczeń zdrowotnych, w tym:

Możesz być aktywny

Jeśli nie działa, należy zwrócić się do zespołu opieki zdrowotnej przed rozpoczęciem. Chorych na cukrzycę z wysokim ciśnieniem krwi, oczu lub stóp problemów, może być konieczne, aby uniknąć pewnych rodzajów ćwiczeń. Zacznij powoli. Spróbuj dodać więcej ruchu do swojej codziennej rutyny. Co trochę pomaga. Oto kilka propozycji:

  • Zaparkować samochód dalej od sklepu i chodzić

  • Skorzystaj ze schodów zamiast z windy

  • Czy jakieś ogrodnictwo

  • Wybierz się na spacer z rodziną, przyjaciółmi lub swoim zwierzakiem

  • Taniec

Inne rodzaje ćwiczeń, które są dobre dla diabetyków m.in. pływanie, aerobik, jazda na rowerze, łyżwach, tenis, koszykówkę lub inne sporty. Działania te działają swoich dużych mięśni, podnieść tętno i zwiększyć zdolność do oddychania, które są ważne cele fitness.

Trening siły za pomocą wag ręcznie, opaski elastyczne, lub maszyn wagi może pomóc wzmocnić i budować mięśnie. Stretching pomaga elastyczność i zapobiega bolesności.

Jak się silniejszy i może zrobić więcej, można dodać kilka dodatkowych minut do aktywności fizycznej. Jeśli odczuwasz ból, zatrzymać działalność, aż ból zniknie. Jeśli zwróci się, skontaktuj się z lekarzem od razu.

Czy jakiś rodzaj aktywności fizycznej każdego dnia. Chodzenia 10 lub 20 minut dziennie jest lepsza niż jedną godzinę tylko raz w tygodniu.

Uwagi na temat ćwiczeń z cukrzycą

Jeśli masz pewne cukrzycy powikłań, są pewne rodzaje aktywności fizycznej należy unikać. Pamiętaj, aby porozmawiać z lekarzem przed wykonaniem ćwiczenia z udziałem dużych ciężarów, jeśli masz ciśnienie krwi, naczynia krwionośne lub problemy z oczami. I, jeśli uszkodzenie nerwów na cukrzycę, może być trudno powiedzieć, jeśli już rannych stóp podczas ćwiczeń.

Zawsze należy sprawdzić poziom cukru we krwi przed ćwiczeń, szczególnie jeśli wziąć insulinę lub niektóre leki doustne. Aktywność fizyczna może obniżać poziom glukozy we krwi zbyt dużo i doprowadzić do hipoglikemii. Hipoglikemia może wystąpić podczas wysiłku, po, dużo później. Objawami hipoglikemii są:

  • drżenie

  • zawroty głowy

  • pocenie się

  • głód

  • ból głowy

  • drażliwość

  • blady kolor skóry

  • nagłe zmiany nastroju lub zachowania, takie jak zmiany płacz bez wyraźnego powodu

  • jerky ruchy niezgrabne lub

  • trudności zwracając uwagę, czy zamieszanie

  • mrowienie wokół ust

Bądź ostrożny w wykonywaniu jeśli niedawno pominięty posiłek. A jeśli Twój poziom glukozy we krwi jest poniżej 100, mają pierwszą małą przekąskę. Jeśli poziom glukozy we krwi jest wyższy niż 300, aktywność fizyczna może prowadzić to wyższe. Poczekać, aż poziom glukozy jest niższy przed ćwiczeniami. Ponadto, należy unikać wykonywania, jeśli poziom glukozy we krwi na czczo jest wyższe niż 250 i jeśli masz ketonów w moczu. Zapytaj swojego lekarza o najlepszych czasów, aby wykonywać.

Kolejna wskazówka dla ćwiczenia jest nosić bawełniane skarpety i dobrze wyposażone, wygodne buty sportowe. Po treningu, należy przyjrzeć się stopami na objawy podrażnienia, skóry, pęcherze złamane, lub innych uszkodzeń ciała.

Pamiętaj, aby pić dużo płynów podczas ćwiczeń. Odwodnienie może mieć wpływ na poziom glukozy we krwi.

Jeśli bawisz robi aktywności fizycznej naprawdę lubię, będziesz częściej wykonywać każdego dnia.