Cambler

Ćwiczenia i młodzież

Ćwiczenie jest ważnym elementem utrzymania młodzieży zdrowe. Zachęcanie do zdrowego stylu życia u dzieci i młodzieży jest ważne dla gdy podrosną. Styl Życia, które są wyciągnięte w dzieciństwie są bardziej narażone na pobyt z dzieckiem w wieku dorosłym. Niektóre zmiany w stylu życia mogą być trudniejsze do starszych osób staje. Najlepszym sposobem na promowanie zdrowego stylu życia jest dla całej rodziny do zaangażowania się.

Ustanawiające plan ćwiczeń

Codzienny program ćwiczeń jest świetny sposób na dzielenie aktywności fizycznej z rodziną i przyjaciółmi, pomagając nawiązać dobre serce zdrowe nawyki. Poniższe wskazówki treningowe dla młodzieży może pomóc Tobie i Twoim młodzieży działania w ramach planu:

  • Młodzież potrzebują co najmniej 60 minut umiarkowanego do intensywnego wysiłku fizycznego przez większość dni dla utrzymania dobrego zdrowia i kondycji i zdrowej wagi podczas wzrostu.

  • Rodzice są zachęcani, aby ograniczyć czas dzieci ekranu (TV, video i komputery) do mniej niż dwie godziny dziennie i zastąpić te siedzący tryb działania z działaniami, które wymagają więcej ruchu.

Nawet działania niskiej do umiarkowanej intensywności dla zaledwie 30 minut dziennie może być korzystne. Działania te mogą obejmować:

  • Przyjemność chodzenia

  • Wchodzenie po schodach

  • Taniec

  • Ćwiczenia w domu

Regularny aerobik aktywność fizyczna zwiększa zdolność dziecka do ćwiczeń i odgrywa ważną rolę w zapobieganiu chorobom serca i typu 2 cukrzycy. Działania aerobowe są ciągłe działania, które powodują tętno i oddech, aby zwiększyć szybkość. Ćwiczenia aerobowe mogą również przyczynić się do obniżenia ciśnienia krwi. Aby zapobiec odwodnieniu, zachęca dzieci do regularnego spożywania cieczy podczas aktywności fizycznej i napojów kilka szklanki wody lub innej cieczy, po zakończeniu aktywności fizycznej. Przykłady energicznych działań można zaliczyć:

  • Szybki marsz

  • Bieganie

  • Pływacki

  • Kolarstwo

  • Jazda na rolkach

  • Skakanka

  • Gra na placu zabaw

  • Taniec

  • Gimnastyka

  • Wędrówka

  • Piłka nożna

  • Tag gry

Dla młodzieży, codzienne ćwiczenia mogą pomóc w zapobieganiu chorób, takich jak otyłość, wysokie ciśnienie krwi i nienormalnych cholesterolu poziomów, jak i złych nawyków w stylu życia, które prowadzą do zawału serca i udaru mózgu w późniejszym życiu.

Ćwiczenia regularnie jest częścią zdrowego stylu życia, jednak niektóre nastolatki mogą wykonywać zbyt wiele. Jeśli twój nastolatek zaczyna utraty wagi i spada poniżej oczekiwanych wzorców wzrostu, lub jeśli ćwiczenia zakłóca innych normalnych działań, w tym szkoły, należy porozmawiać z lekarzem twojego nastolatka.

Korzyści z regularnych ćwiczeń i aktywności fizycznej

Według Europejskiego Stowarzyszenia Serca i Rady w sprawie Fitness, Sport i Żywienia Prezydenta, Oto najważniejsze korzyści z aktywności fizycznej:

  • Poprawia krążenie krwi w całym ciele

  • Utrzymuje wagę pod kontrolą

  • Poprawia krwi cholesterolu poziom

  • Zapobiega i zarządza wysokie ciśnienie krwi

  • Zapobiega utracie masy kostnej

  • Zwiększa poziom energii

  • Uwalnia napięcie

  • Poprawia zdolność szybko zasnąć i dobrze spać

  • Poprawia własny wizerunek

  • Pomaga zarządzać stresem

  • Liczniki lęk i depresja

  • Zwiększa entuzjazm i optymizm

  • Zwiększa siłę mięśni