Cambler

Pacjenci 8 błędy serca zrobić

Jeśli już przez jeden zawał serca, jesteś na zwiększone ryzyko innego, ale z kilku inteligentnych posunięć można zmniejszyć to ryzyko.

Niestety, wielu chorych na serce nie mylić pomysły o tym, co jest dla nich dobre.

Mistake 1: myśli wszystkie ataki serca są takie same.

Jeśli Twoja ciotka Mary miał atak serca, nawet po życia spożywanie żywności o niskiej zawartości tłuszczu i jogging codziennie, może uważasz, że zmieniając swój własny styl życia nie jest warte zachodu. Albo, twój przyjaciel, pracownik budowlany może zrezygnowali z pracy po zawale serca, więc można zakładać, musisz zrezygnować z pracy na biurku, zbyt. Nie licz na to. Współpracować z lekarzem, aby dowiedzieć się, co jest najlepsze dla Ciebie.

Błąd 2: nie przyjęcia zdrowszego stylu życia.

Uczą się jeść lepiej może wydawać się wyzwaniem swojego życia - nie mówiąc już o rezygnacji z papierosów lub czasu na regularne ćwiczenia co. Jednak, są to jedne z najlepszych rzeczy, które możesz zrobić dla szczęśliwszego, zdrowszego przyszłości.

Ważne kroki, które mogą pomóc uniknąć kolejnego ataku serca obejmują:

  • Rzucić palenie.

  • Wykonywać regularnie, zgodnie z zaleceniami lekarzem za.

  • Jedzenia zdrowej, zbilansowanej diety o niskiej zawartości tłuszczu i kalorii.

  • Kontroluj swoją wagę.

  • Zarządzaj ciśnienie krwi.

  • Kontroluj swój cholesterol poziomy.

  • Kontrola cukrzycy lub innych nieprawidłowości cukru we krwi.

Błąd 3: pozostawanie tkwi w smutku i depresji.

Może straciłeś zdrowego obrazu siebie lub zdolność do ważnych rzeczy w swoim życiu. Nastąpiła znaczna zmiana życie przyniesie poczucie straty i mogą wymagać procesu żałoby.

Może ty i twoja rodzina musi pracować przez różnorodność emocji po swoim ataku serca. Należy pamiętać, że ten sposób prowadzi do pozytywnej, konstruktywnej przyszłości.

Jeśli czujesz się zablokowany w jednym z tych etapów, nie wahaj się poprosić o pomoc specjalistę zdrowia psychicznego.

Błąd 4: rezygnację z leków na serce.

Nie należy przerywać stosowania leków bez konsultacji z lekarzem. Pracować z dostawcą w celu ustalenia, co do wyboru są i co te leki mogą zrobić dla Ciebie pod względem ryzyka i korzyści. Prosić o pomoc w wyborze tych, które:

  • Pracować dla Ciebie najlepszy

  • Mają jak najmniej skutków ubocznych

  • Są przystępne

  • Będziesz wygodne podejmowanie

Błąd 5: na palcach wokół rodziny.

Pomyśl o tym: Jeśli rzucić palenie i wszyscy w rodzinie zamykany w wyniku, będziesz pomagając każdemu. Nie bój się zrobić wielkiego o swoich próbach zdrowego stylu życia; zapytać swoich bliskich, aby dać Ci jak najwięcej wsparcia, jak to możliwe.

Błąd 6: postawienie swojego życia na wczorajszych prawd.

W wielu przypadkach zabiegi lekarzy powołanych zaledwie kilka lat temu, już są uważane za przestarzałe. Nie było dramatyczne zmiany leków i procedur, więc bądź na bieżąco z regularnych wizyt w zespole opieki zdrowotnej.

Błąd 7: unikanie ćwiczeń.

Może martwisz będzie przeciążać swoje serce, ale regularne ćwiczenia rzeczywiście może być jednym z najlepszych rzeczy, które możesz zrobić dla swojego serca. Jest to istotne dla kogoś, kto już miał atak serca, aby prawidłowo wykonywać w konsultacji z lekarzem. Dostać receptę ćwiczeń przeznaczone dla Ciebie, na podstawie swojej choroby fizycznej i swoich potrzeb i zainteresowań.

Ćwiczenia mogą pomóc ludziom kontrolować ryzyka związane z wagi, cholesterolu, ciśnienie krwi i poziom cukru we krwi. Jeden świetny sposób, aby zacząć się do udziału w programie rehabilitacji kardiologicznej.

Błąd 8: nie "gryzie" się do lekarza z pytaniami.

Twój lekarz jest twoim największym sojusznikiem i partnerem chce w opiekę nad pacjentem. Nie wahaj się zadzwonić, jeśli masz pytania lub wątpliwości.